9 nov. 2010

Bara snål.

Jag har en plan och det är att vinna ofantligt mycket pengar, så pass att jag slipper tänka på jobb, enligt mina beräkningar kommer jag vinna innan jag fyllt 22 så med andra ord har jag två år på mig att dra hem storkovan.

Det märks att kylan sätter sina spår på min kropp, mitt knä är hopplöst just nu, en konstant värk som befinner sig i bakgrunden, stel, allmänt dåligt och ju mer minusgraderna sjunker ju mer påtaglig blir "fantomsmärtorna" där jag sist opererade mig. Många gånger känner jag mig som en 70åring i och runt knäet. Psoriasisfläckar upptäcker jag på nya ställen varje dag och fort kommer dom, men just nu i en period så har jag inte orkat lägga ner någon energi på att tycka synd om mig själv pga av psoriasis, känner mig trygg med hur jag ser ut och känner mig trygg med Tommy och vad han tycker om det hela. Älskar verkligen denna tålmodiga människa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar