16 okt. 2010

Duschen är klar!

Som Gert Fylking sa; Äntligen! Nu är duschen klar, det firades med bastu och en lång dusch, riktigt skönt. I veckan ska det kollas på tapeter och målarfärg, Tommy kom fram till att för min hälsas skull så ska vi fixa till det efter jag fyllt år, annars skulle jag troligen bli utbränd på några dagar i panik över att få det klart innan jag fyller år. Bra att han håller koll på mig så jag inte stressar ihjäl mig.

På tal om födelsedag, kanske måste börja baka lite och se över vad man behöver och inte. Funderar faktiskt på att skippa tårta och bara ha cupcakes eller ska jag göra tvärtom? Hm ja det får jag fundera på.

På måndag och torsdag ska jag till Nolaskolan, ska bli väldigt intressant hur jag ska hitta dit, känns inte så roligt då jag varit inne i den skolan en gång, tror det var i 9an. Jag vet i alla fall hur man kommer in i själva byggnaden, yey, ska hitta till metodrummet, hjälp någon?

1 kommentar:

  1. Metod rummet är i gympahuset. Mitt emot skolan!
    Längst ner där!

    SvaraRadera