19 okt. 2010

Det händer mkt nu.

Är hemma i Sönnersta ett tag nu, Tommy och jag håller på att samla ihop alla saker vi ska ha till "nya" svalbo, det känns som att flytta in på nytt med samma stress och funderingar.

Men det kommer bli bra, det är jag säker på.

Jussa tycker att Kaja luktar på tok för gott för hans eget bästa, och Lova som inte förstår det här med blommor och bin riktigt än ordagrant tok-leker med både Jussa och Kaja, till Kajas förtvivlan då hon varken gillar att Lova leker på hennes vis och ogillar att Jussa är så ...

Imorgon ska jag hjälpa till att stycka, ska bli intressant. Tommy åker hem idag med ett flyttlass och hämtar mig på torsdag här hemma då jag varit klar i metodrummet. Måste komma ihåg att ta med mig tandborsten bara.

På måndag börjar jag med praktiken, känns roligt, spännande och lite hemskt. For förbi Björkhem igår på kvällen och insåg hur mkt jag saknar den arbetsplatsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar