5 okt. 2010

Börjar bli en vana.

Sitter här igen, lika förslappad som igår men med bättre humör. Längtar tills vi börjar få mer rutin på skiftarbete, att jag (troligen) börjar jobba och att hundarna är nöjda.

Måste verkligen börja träna, hade varit skönt att börja på gym igen men det kommer aldrig i livet finnas tid i det så jag får ta och göra vägen och skogen osäker med hundarna, dom behöver ju motion dom med. Har lite planer för Jussa och det är agility, tror det skulle passa denna gubbe alldeles utmärkt då han verkar vara väldigt kontaktsökande och vill göra något tillsammans, tror att för Kaja får det bli en blandning mellan agility och lydnad. Sen måste jag slå mig själv på fingrarna då jag inte lagt ner så pass mkt tid på Lovas lydnad som jag hade önskat, måste bli skärpning med det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar