2 sep. 2010

Sugen

Är så vanvettigt sugen på en ny tatuering, vet placering och motiv, varför bokar jag inte tid då?

Låten "Fix you" spelas fortfarande på datorn, här är experten på att spela sönder låtar. Men är lite tveksam om det går att spela sönder denna låt, jobbigt bra låt.

Väntar på att få tillbaka mina uppgifter och se om jag  verkligen fick G eller vad jag nu fick, usch vad jobbigt om man fick ett IG, skulle nog ärligt talat fällt en tår då. Har börjat med andra uppgifter nu också, struma-Bella försöker vara steget före, får se hur det går, har intervjuat Lisa och ska väl fördjupa mig i den nu.

Har planer på att ta mig en joggingrunda idag, frågan är om jag ska ta med mig Lova och hon får springa i den takt hon vill eller om jag ska låta hon vara hemma. Någon gång måste hon ju lära sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar