17 sep. 2010

En riktig heldag kommer det att bli.

Ska snart bege mig mot staden, tanka Audin och sen blir det en heldag med tjejerna, syster fyllde år igår (stort grattis till henne), vi av slutar med utgång på Harrys. Tro om det är någon som kommer vara trött efter allt det här.

Kikar på Eminems och Rihannas musikvideo just nu, snuskigt bra, låten har ju varit sönderlyssnad ett bra tag men videon gjorde låten snäppet bättre.

Snacka om att man är uppdaterad, Modo vann tydligen igår, yey.

Nu är duschen riven här i Skalmis, så igår (natt) runt kl.1.30 åkte jag och hundarna till sågen för att duscha där, kändes väl inte direkt som happy hour, men håret blev rent. Hade först tänkt åka till Myckelgensjö till svärföräldrarna varje gång jag skulle duscha, men va fan, bor bara 100m från sågen, måste ju tänka lite ekonomiskt, helst nu iaf då har jag joggat hela veckan så blir väldigt många onödiga mil.

Imorgon fyller Tommy år, måste planera lite för det, är det jag som överdriver födelsedagsfirande? Känns nästan som så, lägger ner all energi på Tommys födelsedag så jag kommer inte ha någon ork till min egen, hade varit skönt. Sen vet jag inte hur mkt jag kan planera till min egen då jag råkade lägga in praktik just de veckorna jag fyller år, vem vet, kanske är på praktiken när jag fyller år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar